Hari yang baru

Harapan buat tahun baru 5 Nov 2013 bersamaan 1 Muharram 1435H.

Jadikan aku mencintaiMu, dicintaiMu, mencintai dan dicintai org yg mencintaiMu. Jadikan aku hamba yg sentiasa bersyukur dgn rezekiMu, nikmat kecil atau besar.

Jadikan aku membuat amal yg berkualiti, terimalah amal ku.

Dengan status ku yg bertukar dari pelajar universiti ke seorang doktor, aku mohon masa berkualiti, ketahanan emosi, rezeki diberkati, jiwa tawadduk.

Jadikan aku cemerlang di dunia akhirat dan juga benarkan aku untuk membantu insan lain hebat dunia akhirat.

Alhamdulillah for everything that u grant ya Allah. Sekeping ijazah, nikmat berada di tanah air, kesihatan, keluarga yang makin bahagia. Subhanallah, Engkau sungguh baik walaupun diri ini selalu melanggar perintahMu.

P/s: mnyambut hari lahir di Penthouse Jannah dgn refleksi diri.

Harapan buat tahun baru 5 Nov 2013 bersamaan 1 Muharram 1435H.

Jadikan aku mencintaiMu, dicintaiMu, mencintai dan dicintai org yg mencintaiMu. Jadikan aku hamba yg sentiasa bersyukur dgn rezekiMu, nikmat kecil atau besar.

Jadikan aku membuat amal yg berkualiti, terimalah amal ku.

Dengan status ku yg bertukar dari pelajar universiti ke seorang doktor, aku mohon masa berkualiti, ketahanan emosi, rezeki diberkati, jiwa tawadduk.

Jadikan aku cemerlang di dunia akhirat dan juga benarkan aku untuk membantu insan lain hebat dunia akhirat.

Alhamdulillah for everything that u grant ya Allah. Sekeping ijazah, nikmat berada di tanah air, kesihatan, keluarga yang makin bahagia. Subhanallah, Engkau sungguh baik walaupun diri ini selalu melanggar perintahMu.

P/s: mnyambut hari lahir di Penthouse Jannah dgn refleksi diri.